Regulamin sklepu internetowego

 www. safety-medical.pl

1. Wszystkie ceny podane w sklepie zawierają podatek VAT i podane są w polskiej walucie.

2.. Po złożeniu zamówienia sprzedający potwierdzi dostępność produktu i jeżeli będzie dostępny przystąpi do realizacji zamówienia.

3. Firma SAFETY dokłada wszelkich starań, aby opisy produktów, a także zdjęcia były  zgodne z rzeczywistością.

4. Reklamacja będzie przez Sklep internetowy www.safety-medical.pl. niezwłocznie rozpatrzona. Klient zobowiązany jest do zgłoszenia reklamacji dotyczącej jakości zakupionego towaru w terminie 10 dni roboczych od daty jego zakupu. Uszkodzenie towaru, powstałe podczas jego transportu i ujawnione w trakcie odbioru od przewoźnika wymagają dokonania stosownej adnotacji w liście przewozowym tego przewoźnika. Złożenie reklamacji i potwierdzenie jej otrzymania wymaga formy pisemnej i przesłanie listem lub e-mailem. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji firma SAFETY może obciążyć Klienta kosztami transportu .

5. Zamówienia dostarczane będą pod wskazany przez Klienta adres firmą kurierską w ciągu max siedmiu  dni roboczych. Wyjątkiem są  artykuły z umieszczoną w opisie produktu informacją o wydłużonym czasie realizacji. Klient będzie obciążony kosztami wysyłki w zależności od wagi paczki. Paczki wysyłane będą firmą kurierską “DHL, GLS lub siódemką. Jeśli klient ma podpisaną umowę z inną firmą kurierską istnieje możliwość wysyłki paczki przez wskazaną przez klienta firmę kurierską. Po uregulowaniu zapłaty zawartość przesyłki powinna być sprawdzona w obecności kuriera na okoliczność kompletności i nienaruszalności opakowań. W razie nie zgodności dostarczonej przesyłki ze złożonym zamówieniem lub stwierdzeniu uszkodzenia opakowania, kupujący powinien odnotować ten fakt na liście przewozowym firmy kurierskiej i niezwłocznie powiadomić o tym sprzedawcę wiadomością e-mail na adres biuro@safety-bhp.pl

6. Koszty wysyłki pokrywa kupujący, powyżej 1500 zł netto koszt transportu ponosi dostawca. Szacowany koszt dostarczenia przesyłki będzie wynosił ok 19 – 50 zł netto w zależności od wielkości przesyłki. Aby uzyskać numer listu przewozowego prosimy o kontakt z biurem.  Informacja o koszcie dostawy wyświetlana jest w module „koszyk sklepu”. Do dostarczonej przesyłki zawsze dołączany jest dokument dostawy. Faktura wysyłana jest pocztą bądź meilem na życzenie klienta.

Warunki płatności – Płatności dokonujemy w następujący sposób:

– Przelewem bankowym na konto firmy – Sklep rozpocznie procedurę realizacji zamówienia po stwierdzeniu wpływu na konto równowartości złożonego zamówienia. Na przelewie, w polu „tytułem”, prosimy podać numer zamówienia. Należy pamiętać o czasie niezbędnym na przepływ środków na rachunek sklepu i dokonać przelewu z odpowiednim wyprzedzeniem.

Wpłata Dla:

PHU Safety Agnieszka Kleban – Kilian   ul. Armii Krajowej 23     58-200 Dzierżoniów

06 1090 2301 0000 0005 9003 7476 Bank Zachodni WBK S.A o/Dzierżoniów

7. Czas realizacji zamówienia zależy od dostępności towaru w naszym magazynie. Jeżeli zamówiony produkt jest dostępny, zamówienie będzie zrealizowane w przeciągu 1-7 dni roboczych. Jeżeli towar jest niedostępny czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu, a nasi handlowcy skontaktują się z Państwem podając przybliżoną datę dostawy.

8. Wszystkie towary oferowane do sprzedaży w sklepie Internetowym SAFETY-Medical są fabrycznie nowe (o ile nie zaznaczono inaczej), wolne od wad fabrycznych i prawnych i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

9. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, Klient będący osobą fizyczną, nie nabywającą towaru w celach związanych z działalnością gospodarczą, ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 10 dni od dnia wydania towaru. Zwracany towar powinien być kompletny i nie może nosić śladów używania, aby odesłać towar należy skontaktować się z biurem.

Do przesyłki należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta na jaki mają zostać przelane pieniądze.

Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 10 dni roboczych.

10. Długość gwarancji jest określona dla każdego produktu indywidualnie, ze względu na różną długość gwarancji udzielanej przez producentów.

Gwarancja jest uprawnieniem dodatkowym i nie ogranicza uprawnień konsumenta wynikających z ustawy.

Sprzedaż dla Straży Pożarnej

Sprzęt dla Straży Pożarnej sprzedawany jest z 8 % podatkiem VAT. Faktura wystawiana jest po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym stawki VAT.

Za błędy spowodowane złym działaniem systemu sklepowego, sklep internetowy www.safety-medical.pl nie ponosi odpowiedzialności.

W związku z indywidualnymi ustawieniami Państwa monitora kolorystyka rzeczywistych barw produktów może minimalnie odbiegać od przedstawionych na naszym sklepie.

11. Ceny w Sklepie Internetowym SAFETY-Medical.PL wyrażone są w polskich złotych i zawierają podatek VAT (ceny brutto). W przypadku zakupu towaru na który wprowadzona jest ewidentnie błędna cena, przez obsługę sklepu bądź błąd serwera kupujący zostanie poinformowany o tym fakcie a zamówienie zostanie anulowane lub poprawione.

12. Odbierając przesyłkę kupujący ma obowiązek sprawdzić w obecności kuriera czy paczka nie posiada zewnętrznych uszkodzeń i zniekształceń, a także zwrócić uwagę czy taśmy pozostały nie naruszone. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub też naruszenia taśmy kupujący powinien odmówić przyjęcia przesyłki oraz spisać protokół szkody, a następnie skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą.

Jednocześnie firma SAFETY Agnieszka Kleban-Kilian ze swej strony dokłada wszelkich starań, żeby towar został dostarczony do klienta bezpiecznie i nieuszkodzony.